کار ما در هنرستان ها نمود عینی اقتصاد مقاومتی است
نوشته شده توسط : تیزلند



ساری - ایرنا - مدیر کل دفتر آموزش های فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت : کار ما در هنرستان ها در واقع نمود عینی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روز یکشنبه اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، ' حسینی ' درجلسه کارگروه مدیران هنرستان های استان مازندران با بیان اینکه که عموما در دروس عمومی بهترین هنرستان پسرانه مشکل داریم به نقش اصلی مشاوران در هنرستان ها اشاره کرد و به حضور مشاوران در جلسات کارگروه های هنرستانها تاکید کرد.

وی با بیان این که مقام عالی وزارت امسال را سال هنرستان ها اعلام کرد و افزود: مهمترین مسئله بهترین هنرستان دخترانه نیروی انسانی است و با توجه به این که در دو سال آینده هنرستان ها سه ساله خواهد شد چالشهایی درخصوص نیروی انسانی ماهر ومتخصص در هنرستانها پیش رو هنرستان ها خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: فرم هدایت تحصیلی در حال بررسی و آماده سازی برای اصلاح می باشد.

مدیر کل دفتر آموزش های فنی وحرفه ای وزارت متبوع درخصوص اینکه مسابقات علمی عملی و جشنواره هنرهای تجسمی برای سال تحصیلی 94-93 برگزار خواهد شد. پادا

حسینی با بیان این که آموزش و پرورش سالها قبل به تشکیل نهاد کار آفرینی اقدام کرده است تصریح کرد: تمام امکانات و هزینه های صرف شده برای آموزش هنر جویان به خاطر تحقیق ایجاد شغل است .

وی افزود: اهداف کار آفرینی انکار ناپذیر و پرداختن به آن از ضروریات حال حاضر کشورهاست و امروز در وزارت آموزش و پرورش نقش کارآفرینی کاملا مشخص و پرداختن به آن از برنامه های مهم تلقی می شود .

وی با اشاره به مشکلات سر راه هنرستان ها گفت: برنامه های بسیاری وجود دارد که این چالش ها را کمتر و ضرورت پرداختن به امر کار آفرینی را برجسته تر خواهد کرد. ک/1

منبع: ایرنا





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: